Ben jij onze nieuwe locatiemanager voor locatie Utrecht?

“Het idee dat mijn bijdrage aan de ontwikkeling zowel bij het kind als bij zijn/haar omgeving voor een lach op het gezicht gaat zorgen, geeft mij iedere dag weer enorme motivatie om aan de slag te gaan.”

Bij het ABA Huis geloven we dat íeder kind zich kan ontwikkelen en ieder kind hier ook recht op heeft. Soms kunnen kinderen (nog) niet naar school of hebben ze op school extra begeleiding nodig. Het ABA Huis wil kinderen de juiste context en de mogelijkheid bieden om zich zo optimaal mogelijk te ontwikkelen. Dit doen we door elk kind op een positieve manier te benaderen.

Waar ga je werken?
ABA Huis is een behandel- en begeleidingscentrum voor kinderen met (vermoeden van) een ontwikkelingsstoornis. Met de principes van ABA richten wij ons op het maximaliseren van communicatieve, sociale en spelvaardigheden. De leeftijd van de behandelgroepen varieert van 3 tot en met 8 jaar. De begeleiders werken zowel één-op-één met de kinderen als in groepsverband. Voor elke kind wordt er een Individueel Educatie Plan (IEP) op maat gemaakt. Hier staan de individuele leerdoelen, de ontwikkeling van het kind en het huidig functioneren in beschreven. Aan de hand van het IEP wordt er bepaald wat er nodig is voor het kind en hoe het traject eruit komt te zien.

Wie zoeken wij?

In Utrecht gaat het ABA Huis rond juni/juli 2022 een nieuwe locatie openen, welke gaat bestaan uit uiteindelijk 5 groepen. Voor deze locatie in Utrecht zoeken wij naar een ontwikkelings- en oplossingsgerichte locatiemanager. Heb jij een stevige persoonlijkheid en werkervaring als locatiemanager? Lees dan snel verder!

Als locatiemanager open je de locatie en geef je leiding aan 5 groepen, je werkt nauw samen met de behandelaar van de locatie en legt je verantwoording af aan de directie. Je bent een locatiemanager die haar/zijn medewerkers resultaatgericht weet te sturen op kwaliteit, waarbij de kernwaarden van het ABA Huis leidend zijn. Doordat je regelmatig zichtbaar bent op de werkvloer weet jij als geen ander wat zich daar afspeelt. Je begeleidt en coacht medewerkers en weet op tactisch niveau de medewerkers bij te sturen.

Je weet als geen ander een team te stimuleren in onderlinge samenwerking en hun te faciliteren om zodoende optimaal te kunnen functioneren. De medewerkers voelen zich door jou ondersteund en gefaciliteerd om de beste zorg te kunnen leveren. Als locatiemanager boek jij resultaat door te zorgen voor zowel tevreden cliënten, ouders/verzorgers als tevreden medewerkers. Medewerkers die zich goed voelen stralen dit ook uit in hun dagelijkse werk. Ben jij toe aan een uitdaging en weet jij het beste uit mensen te halen?

Wat ga je doen?
Dit ben jij
Dit bieden wij

Sollicitatieprocedure

Solliciteer direct! Stuur je cv en motivatiebrief onder vermelding van: “Locatiemanager Utrecht“.

Wij gaan er gelijk mee aan de slag. Je ontvangt uiteraard eerst een ontvangstbevestiging en binnen uiterlijk 2 weken reactie op jouw cv en motivatiebrief.

Let op: wij nemen uitsluitend sollicitaties in behandeling bij het insturen van cv én motivatiebrief. Bij het ontbreken van één van deze 2 documenten nemen wij de sollicitatie niet in behandeling. 

Heb je nog vragen over de vacature? Neem dan gerust contact op met Nicole van Es-Viejou
(HR functionaris) via telnr. 010-4950574. 

Interne sollicitanten hebben bij gelijke geschiktheid voorrang.

Ben jij onze nieuwe collega?

Vul onderstaand sollicitatieformulier in en je hoort snel van ons!
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.